15 Apr
15Apr

למה דווקא אימון קוגניטיבי? משום שזה שדרוג! 

תשאלו את עצמכם/ן, מה המצב המצוי היום ומה המצב הרצוי. יודעים/ות? באימון, עובדים על הפער הזה.

 אם אתם/ן לא יודעים/ות, נוכל באמצעות תשאול, למצוא את החלום המיטבי של כל אחד ואחת. 

באימון, חלום הוא בר השגה. (אלא אם תרצי/ה לעוף כמו מרי פופינס, או איירון מן... יש מצב שפה אמליץ על שיטה אחרת)..


ועכשיו ברצינות, השגת המטרה היא עבודה על אותו פער, בעולם האימון קיימים שלבים מקדמים, מודל מסודר, נלך צעד צעד, כל אדם בקצב שונה ומדויק לסיטואציה.
אימון קוגניטיבי, מטרתו לשפר יכולות, המשפרות את יכולת החשיבה, יכולת ההתבטאות, חיזוק הביטחון, קבלת החלטות, השגת מטרות בצורה מסודרת, התמקדות בעיקר, פרידה מהרגלים אוטומטיים, הבנה, עיבוד מידע, הסתכלות מחודשת ומדויקת יותר על המצב. כמו בכל אימון, מתחילים מצעד אחד קדימה, כשיש רצון, התמדה ופתיחות לתהליך, התוצאות מגיעות, מוחשיות. זה מכניס כל כך הרבה שמחה וגאווה.


אני מזמינה אותך לחזק את המשאבים שלך, את הנכסים האישיים שיתכן ושכחת מהם, הצרכים, התשוקות, הערכים המקדמים והמעכבים. בוא/י ותרשה/י לעצמך ללמוד לחזק את כל מאגר העוצמות, בכדי לקדם אותך מבחינה אישית ומקצועית.

כשבאים לחזק משאבים, אנחנו הופכים להיות הגרסה הטובה ביותר שלנו, התעוזה שלנו מתחזקת, הביטחון שלנו גובר והאהבה לעצמינו גוברת, מתוך התחושות הנפלאות האלו, נבחר בני זוג טובים, מקומות עבודה בהם נרגיש טוב יותר, נשפר מערכות יחסים קיימות, נכניס שמחה לחיינו. 

יש הטוענים, שא.נשים לא משתנים/ות. ובכן, הפוך הוא הנכון. א.נשים אכן משתנים/ות, א.נשים אמיצים/ות משתנים/ות, א.נשים המבקשים/ות לדעת את האמת, מביטים/ות פנימה ורוצים/ות בשינוי. אני רואה את זה כבר כמה שנים על מתאמנים/ות ואפילו על עצמי. 

האמת, הראשונה שהבחינה בשינוי היתה דווקא הבת שלי, אחר כך הסביבה שלי, המשפחה שלי, החברים שלי. לא באמת ידעתי מה אני רוצה לשנות, אבל ידעתי ש"ככה, אני לא יכולה להמשיך". 

זו נקודה טובה להתחיל. 

בוא, בואי, אשמח לצעוד איתך יד ביד. 

 

אפרת בראל, מאמנת מוסמכת, מתמחה במערכות יחסים.